Monday 24 October 2011

Safi Rania Gold : Krim Pembersih Wajah, Gel Pembersih Wajah, Penyegar (Toner) & Skrub Wajah

Krim Pembersih Wajah 100g

Krim Pembersih Wajah  – 50g (RM7.50) / 100g (RM10.90)

Ketika berada di luar, kulit wajah anda terdedah kepada debu, kotoran dan minyak. Ia akan melekat dan menutupi liang roma dan menjeaskan kesihatan kulit.

Pembersih Wajah Safi Rania Gold membersih kotoran yang melekat serta sisa solekan di muka dengan berkesan di samping mengekalkan kesegaran kulit wajah. Ianya diperkaya dengan nutrien penting yang melembap dan membuatkan kulit terasa lembut serta mengembalikan keremajaan kulit. Kekalkan wajah segar, bersih dan berseri sepanjang hari.
Gel Pembersih Wajah 
100g
Gel Pembersih Wajah SAFI RANIA GOLD – 50g(RM7.50) /100g(RM10.90)

Apabila usia semakin meningkat, kulit semakin kurang kelembapannya. Kekerapan membersih muka akan membuatkan kulit cepat kering. Lindungi Kelembapan kulit wajah denga pembersih yang lembut.


Gel Pembersih Wajah Safi Rania Gold dirumus lembut dengan PH seimbang untuk membersih tanpa mengikis lembapan semula jadi kulit waja, agar kulit lebih anjal serta segar sepanjang hari.


Penyegar
80ml
Penyegar SAFI RANIA GOLD – 80ml(RM10.90)

Liang roma kulit wajah cenderung untuk terbuka dan membesar setiap kali wajah dibersihkan, membuatkan kulit lebih cepat kehilangan lembapan. Liang roma yang besar dan terbuka akan menjerat kotoran di udara, menyebabkan masalah kulit.


Penyegar Safi Rania Gold bertindak mengecilkan liang roma sambil menyediakan kulit untuk menyerap pelembap muka dengan lebih berkesan. Dirumus dengan air mawar, ianya tanpa alkohol dan tidak melekit untuk mengembalikan keanjalan dan kesegaran kulit.


Skrub Wajah SAFI RANIA GOLD – 75g(RM10.90)

Kulit mempunyai keupayaan mengelupas sel yang mati secara semula jadi. Namun apabila usia meningkat, keupayaan ini akan berkurangan menyebabkan sel kulit mati terperangkap di permukaan kulit dan membuatkan wajah kelihatan kusam dan tidak berseri.

Skrub Wajah Safi Rania Gold menanggalkan dengan lembut sel kulit mati yang menutupi liang roma untuk mengembalikan keserian kulit wajah. Berasaskan krim dengan PH seimbang ianya menghalus dan mengekalkan lembapan semula jadi kulit.

1 comments:

sofya myra said...

SLM..BOLEH NK TAU, LAU BLI 1 SET BRPA?PLUZ POS 2 SANDAKAN..BLEH EMAIL KT AKK sofyatiku66@yahoo.com TQ..(AKK XDER ACC FB NK TGOX2 KT SANA...HUHU..)

Post a Comment